اِلـــــــــــی نوشت

نوشته هایی که مجال تایپ پیدا کردند...

اِلـــــــــــی نوشت

نوشته هایی که مجال تایپ پیدا کردند...

اِلـــــــــــی نوشت

بعد از هشت سال نوشتن در بلاگفا
مهاجرت سختی بود ...
من به مرض چند سبک نویسی مبتلا هستم ... و نمیدانم به عادت قدیم همه را همینجا بگویم یا نه!!

بایگانی
آخرین مطالب

1-شروع

شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ق.ظ

بایـ ـد یـ ـه کـ ـم صبـ ـر کنـ ـم 

تـ ـا بتـ ـونم بنـ ـویسـ ـم...

پاییـ ـز فصل خوبی برای شروع است!

ایمان بیاوریم به اعجاز فصل رنگ!

  • اِلـــــــــــــی

نظرات (۶)

دلم برای بلاگفاتنگ شده اماچه کنیم که درعقدبلاگیم!
پاسخ:
اسمش عادت یا دلبستگی ...
تا به اینجا عادت کنم زمان میبره...
ممنونم که وقت گذاشتیدومطالبم خوندیدامیدوارم موردپسندتون واقع شده باشه.
پاسخ:
خیلی عالی:)
فکر کنم شروعت عاشقانه باشه.. چون با پاییز شروع کردی،با کلیشه ی پاییز
فکر کنم شروعت عاشقانه باشه.. چون با پاییز شروع کردی،با کلیشه ی پاییز
پاسخ:
امیدوارم :)
سلام ، اولین پستت اینقدر شاعرانست وای به حال بقییه...خوشمان آمد...
پاسخ:
ممنــ ـون 
شروعِت بی پایان ;)
پاسخ:
مرسی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی