اِلـــــــــــی نوشت

نوشته هایی که مجال تایپ پیدا کردند...

اِلـــــــــــی نوشت

نوشته هایی که مجال تایپ پیدا کردند...

اِلـــــــــــی نوشت

بعد از هشت سال نوشتن در بلاگفا
مهاجرت سختی بود ...
من به مرض چند سبک نویسی مبتلا هستم ... و نمیدانم به عادت قدیم همه را همینجا بگویم یا نه!!

بایگانی
آخرین مطالب

6-میشم پاییزی ترین دختر دنیا

سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۴۶ ب.ظ

چشم هات که برگ ها بیفته ...

کفش هات که بره رو برگ ها...

میشم پاییزی ترین دختر دنیا

میشم باد خنک که برم لای موهات ...

میشم برگ که برم زیر پاهات...

و این وسط یه رفتگری هست که هی جارو بکشه ... هی جارو بکشه...

منم هی محو شم ...

هی محو شم...

  • اِلـــــــــــــی

نظرات (۷)

وقتی دستهای سردپاییز،قلاده بادردهامی کنه وشاخه ی که روش نشستی بی هیچ رحمی می شکنه خورجین پینه بسته زندگیت برمیداری ومیری روشاخه دیگه ی رودرخت دیگه.امااین شاخه واین درخت هم...
دستهای سرپاییزبی رحم اند
پاسخ:
:(
انقد منفی چرااا
پاییزهف سال پیش بزرگترین ضربه زندگی بهم واردکرد.
پاسخ:
 امیدوارم بهترین اتفاق زندگیت پاییز امسال اتفاق بیفته :)
ممنون.هفت ساله پاییزاومده ورفته وخبری نشده.اصلابه من فصلهامشکوکم!
امیدوارم شمابه آرزوهای دلتون برسید.
پاسخ:
ممنون
همچنین :)
محو نشو
ادرس جدیدمه

من و چال لپم
هنوزهم منتظرتولدنوزادذهنت هستم.
ای بابا:-(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی